وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز | فرهنگ، بهداشت و سلامت، هنر، تکنولوژی، مد و فشن

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز | فرهنگ، بهداشت و سلامت، هنر، تکنولوژی، مد و فشن

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز، یک وبلاگ آموزشی، فرهنگی و خبری است که به همت جمعی از فعالان جوان در حوزه وبلاگ نویسی در حال فعالیت است. مطالب این وبلاگ همگی تالیفی است و سعی شده است که با بهره گیری از موضوعات به روز و مورد نیاز در جامعه، مطالب مناسبی گردآوری شود.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان برای مدیر و اهالی ساکن کاملاً رایگان است و مدیر و اهالی می‌توانند از سرویس‌های این اپلیکیشن پراستفاده از جمله: محاسبه شارژ، مشاهده ریزهزینه‌ها، تابلوی اعلانات و... کاملاً رایگان استفاده کنند.یکی از امکاناتی که دانلود نرم افزار شارژ ساختمان در اختیار اهالی ساختمان قرار می‌دهد، امکان پرداخت آنلاین شارژ بوده که این مورد ممکن است مشمول کارمزد شود. لازم به گفتن است که هیچ لزومی نیست که شارژ، آنلاین پرداخت شود و اهالی مانند گذشته می‌توانند از راه‌های دیگر، شارژ ساختمان خود را پرداخت کنند که بدیهی است در این حالت این اپلیکیشن هیچ کارمزدی دریافت نخواهد کرد. برای مثال به صورت نقدی به مدیر ساختمان پرداخت نمایند.

دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان و کاربردهای آن

دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان به منظور سهولت و شفافیت در مدیریت ساختمان ها و مجتمع های مسکونی و تجاری پیاده سازی شده است. با این اپلیکیشن مدیران ساختمان می توانند هر ماه شارژ واحدهای ساختمان خود را به سادگی محاسبه نموده و در همان لحظه به تمامی ساکنین اطلاع رسانی نمایند. از طرفی ساکنین ساختمان بطور کاملا شفاف در جریان امور و هزینه های ساختمان خواهند بود و از هر مکانی و بوسیله درگاه پرداخت اینترنتی می توانند سهم شارژ خود را پرداخت نمایند. اگر قصد دارید در بین مدیران ساختمان خود نمونه باشید و کارهای شما نظم و ترتیب خاصی داشته باشد می توانید با دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان در گوشی اندروید یا آیفون خود این کار را به راحتی انجام دهید. با نصب این برنامه های رایگان شما می توانید روش های سنتی مدیریت را پشت سر بگذارید و به طور خودکار شارژ را بر اساس متراژ، تعداد افراد، تعداد پارکینگ و غیره تعیین کنید. همچنین ممکن است هزینه های دیگری علاوه برموارد ذکر شده تعریف شود شامل بخشی از درآمد ساختمان که صرف بیمه ساختمان در برابر آتش سوزی می شود و یا در ساختمان های بزرگ که ادارة آن ها مستلزم تشکیلات گسترده است برخی افراد جهت انجام امور اداری استفاده می شوند که پرداخت حقوق به این پرسنل اداری موجب تحمیل هزینه‌هایی بر ساختمان است. حق الزحمة مدیر (هیأت مدیره) نیز ازجمله هزینه‌هایی است که باید از محل درآمد ساختمان پرداخت شود. انرژی های گوناگون گرمایشی و سرمایشی، برق مشترک راهروها، راه پله‌ها، حیاط و پارکینگ، از جمله مواردی است که به طور مشترک مورد استفاده مالکین قرار میگیرد و قسمتی از درآمد ساختمان برای این نوع هزینه‌ها تخصیص می یابد. ضمنا بخشی از درآمدها صرف نگهداری تأسیسات حرارتی و برودتی، تعمیر تأسیسات آب و برق و ... می شود. قسمتی از درآمدها نیز برای نگهداری ساختمان، آسفالت پشت بام، تعمیر دیوارها و پله‌ها و تزئینات قسمت های مشترک هزینه می شود.شما می توانید  این حساب های مالی و فاکتورهای خرید قطعات ساختمان خود را در اکسل به صورت خودکار و یا دستی ایجاد کنید، اما استفاده از اکسل برای محاسبه شارژ ساختمان وقت گیر است. با دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان که دارای رابط کاربری ساده می باشد، شما می توانید در هر کجایی که هستید به آن دسترسی داشته باشید. به طور معمول نرم افزار مدیریت ساختمان رایگان بوده و تنها برخی از اپلیکیشن ها در صورتی که شما به صورت آنلاین شارژ را پرداخت کنید کارمزد دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی