وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز | فرهنگ، بهداشت و سلامت، هنر، تکنولوژی، مد و فشن

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز | فرهنگ، بهداشت و سلامت، هنر، تکنولوژی، مد و فشن

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز، یک وبلاگ آموزشی، فرهنگی و خبری است که به همت جمعی از فعالان جوان در حوزه وبلاگ نویسی در حال فعالیت است. مطالب این وبلاگ همگی تالیفی است و سعی شده است که با بهره گیری از موضوعات به روز و مورد نیاز در جامعه، مطالب مناسبی گردآوری شود.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تغییر اساسی در زندگی انسان ها زمانی اتفاق افتاد که افراد رو به زندگی در کنار یکدیگر در شهرهای بزرگ آوردند. زندگی در ساختمان هایی با تعداد واحدهای بالا و شلوغ دردسرهای خاص خود را از نظر مشکلات و روش های برطرف کردن آن ها می طلبد.
استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک عامل مهم در از بین بردن مشکلات ساختمان ها با کاربری های مختلف می باشد و این امر تنها با پیشرفت تکنولوژی در زمینه مدیریت ساختمان امکان پذیر می باشد. دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان امکان مدیریت شارژ ساختمان و بر طرف نمودن مشکلات بوجود آمده در ساختمان که امروزه همه ی افراد کم و بیش با آن ها در ارتباط هستند را فراهم می نماید. این نرم افزار مدیریت ساختمان به صورت هوشمندانه طراحی شده است که در هر زمان امکان برطرف نمودن نیازهای مدیریت آپارتمان مثل تقسیم و جمع‌آوری هزینه‌های شارژ، تعمیرات دوره‌ای و هماهنگی جلسه‌های دوره‌ای ساختمان را خواهد داشت. نرم افزار ساختمان می تواند در ارائه خدمات فنی، نظافت، تاسیسات و غیره به ساکنین کمک نماید. رعایت قوانین ساختمان و حفظ آرامش ساکنین با دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان میسر خواهد شد.
اپلیکیشن مدیریت آپارتمان هومتیک در حوزه مدیریت شارژ آپارتمان و سایر خدمات مورد نیاز ساختمان‌ها طراحی گردیده که با بررسی نیاز مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری امکانات یک نرم افزار مدیریت آپارتمان را برای مدیران و ساکنین فراهم نماید. با توجه به اهمیت مدیریت شارژ ساختمان و نقشی که نرم افزار آپارتمان در اجرای هر چه بهتر آن دارد، موارد مهم دیگری را نیز می توان جزو امکانات اپلیکیشن دانست. در هر ساختمان مدیر و ساکنین مسئولیت ها و وظایفی را در قبال یکدیگر بر عهده دارند و باید آن ها را رعایت نمایند. هومتیک با فراهم نمودن امکان ساخت یک حساب کاربری برای مدیر یا هیئت مدیره در نرم افزار شارژ آپارتمان، انجام کارها را آسان نموده است. نرم افزار شارژ ساختمان خدماتی نظیر صندوق ساختمان، موجودی صندوق، گزارش مالی، هزینه‌ها، درآمدها، فیش هزینه، فیش درآمد، مدیریت مالی، مدیریت قبوض، اطلاع از پرداخت قبوض، انجام تراکنش، پرداخت هزینه‌ها، مدیریت شارژ ساختمان، اطلاع از پرداخت شارژ ماهیانه، تابلو اعلانات، امکانات مربوط به رویداد و مدیریت خدمات را با ارائه حساب کاربری در دسترس برای ساکنین، قابل اجرا می سازد. دانلود نرم افزار مدیریت آپارتمان امکان استخدام مدیری خارج از ساختمان را فراهم می سازد و بعد از درخواست، مدیر از جانب هومتیک ارسال و از طریق نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک عهده دار مسئولیت های ساختمان خواهد شد. از دیگر مزایای هومتیک، کیف اعتباری در نرم افزار مدیریت ساختمان است که بوسیله آن می توان اعتبار را افزایش داده و تمامی پرداختی ها را از طریق نرم افزار شارژ ساختمان به صورت آنلاین انجام داد. دانلود نرم افزار آپارتمان و راه اندازی آن بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS از دیگر قابلیت های آن می باشد. وقتی در یک ساختمان هدف مدیر، ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی و رعایت هر چه بهتر قوانین ساختمان باشد، انتخاب نرم افزار مدیریت ساختمان اندروید و یا IOS از بهترین راه حل ها می باشد. توسط نرم افزار مدیریت آپارتمان اندروید و IOS، مدیریت ساختمان و حل اختلافات بین ساکنین در یک مجتمع امکان پذیر است و همچنین می توان هزینه های جاری را بر اساس متراژ، تعداد افراد ساکن در یک واحد و تعداد پارکینگ، محاسبه و مبلغ شارژ را مشخص و به سادگی فیش صادر نمود. با نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک نیاز تمامی ساکنین با نظرات و سلایق متفاوت برآورده و مشکلات مربوط به ساختمان و ساکنین مرتفع می گردد.


امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک


صندوق ساختمان


تراکنش های مالی صندوق، پرداخت هزینه ها و مطلع نمودن ساکنین از این امور در صندوق ساختمان انجام می شود. بهترین راه برای رفع ابهامات مالی ساکنین بخش صندوق نرم افزار مدیریت آپارتمان هومتیک است که در صورت لزوم گزارش با تمامی جزییات ارائه داده می شود.


مدیریت شارژ ساختمان


مدیریت شارژ ساختمان که شامل صدور فاکتور، محاسبه شارژ و اطلاع رسانی آن به تمامی ساکنین است با استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک قابل اجرا می باشد و حتی اگر واحدی در پرداخت خود تاخیر داشته باشد، درصدی جریمه شامل حال او خواهد شد. در هر ماه تمامی واحدها موظف به پرداخت شارژ ساختمان هستند و ساکن نبودن در واحد توجیهی برای پرداخت نکردن مبلغ شارژ نمی باشد.


تابلو اعلانات


تابلو اعلانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک عهده دار اطلاع رسانی رویدادهای ساختمان در یک تاریخ معین، اطلاع رسانی زمان جلسات، نظر سنجی در مورد موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی می باشد. سایر مواردی که در این بخش قابل مشاهده و بررسی می باشد، مسائل ساختمان، نتیجه جلسات و تصمیمات ساختمان است.


کیف اعتباری


زمانی که کیف اعتباری هومتیک شارژ شود، امکان پرداخت هرگونه هزینه ای را به مدیر ساختمان می دهد بخصوص در زمانی که ساکنین دور از دسترس مدیر باشند و مدیر به آن ها دسترسی جهت دریافت مبالغ را نداشته باشد.


قوانین ساختمان


در تمامی ساختمان ها و مجتمع ها، برای حفظ آرامش و امنیت ساکنین، نیاز به تعریف یکسری قوانین و مقرراتی به شکل دستورالعمل های ساده است که باید از جانب مدیر و جلسه شورای عمومی ساختمان تایید و قابل اجرا باشد.


مدیریت خدمات


از معضلات زندگی پرمشغله در شهرهای بزرگ در دسترس قرار گرفتن مراکز ارائه خدمات به صرفه از نظر مالی و کیفیتی می باشد. نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک با کیفیت ترین خدمات مختلف از جمله خشکشویی، نظافت، تاسیسات، خدمات آب، برق، گاز و غیره را در ساختمان و منزل شخصی ارائه داده تا قدم بزرگی به سمت صرفه جویی در زمان و انرژی و همچنین افزایش کارایی خدمات باشد.


ویژگی های نرم افزارمدیریت ساختمان هومتیک


1- تنها راه جلب اعتماد مخاطبان هومتیکی از طریق امانت ‌داری از اطلاعات ساکنین، پاسخگویی واضح و ایجاد ارتباط موثر با آنان می باشد.
2- اعتماد مشتری‌های هومتیک بزرگترین سرمایه است و همواره در تلاش می باشد تا این سرمایه را با وقت‌شناسی و ارائه خدمت با بالاترین کیفیت افزایش دهد.
3- آسایش مشتری در گرو تلاش های هومتیک می باشد. اگر صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های ساکنین در نظر گرفته شود، هومتیک به هدف اصلی خود یعنی تامین آسایش برای ساکنین یک ساختمان یا مجتمع مسکونی نایل می گردد.
4- فعالیت عده ای از متخصصان در زمینه استارتاپ، هومتیک را تشکیل داده است که بدنبال دادن اطمینان خاطر به مشتریان جهت ارائه خدمات با کیفیت می باشد..... نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک | پرداخت شارژ ساختمان | تعیین سهم هر واحد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی