وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز | فرهنگ، بهداشت و سلامت، هنر، تکنولوژی، مد و فشن

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز | فرهنگ، بهداشت و سلامت، هنر، تکنولوژی، مد و فشن

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز، یک وبلاگ آموزشی، فرهنگی و خبری است که به همت جمعی از فعالان جوان در حوزه وبلاگ نویسی در حال فعالیت است. مطالب این وبلاگ همگی تالیفی است و سعی شده است که با بهره گیری از موضوعات به روز و مورد نیاز در جامعه، مطالب مناسبی گردآوری شود.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سبک زندگی آپارتمان نشینی بزرگترین تغییر در نوع زندگی بشری است که با مهاجرت به کلان شهرها اتفاق افتاده است.روند زندگی آپارتمان نشینی و مشکلاتی که در بر خواهد داشت، با افزایش تعداد طبقات ساختمان ها در ارتباط است.
با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک به عنوان راه حلی مدرن برای جلوگیری از بروز مشکلات و اختلاف نظرها در بین ساکنین یک ساختمان یا مجتمع مسکونی، به کمک مدیر یا مدیران ساختمان آمد. با دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان قادر به شناسایی الزامات مدیریت شارژ ساختمان و همچنین دغدغه‌های ساکنیِن خواهید بود. طراحی دقیق و مدرن این نرم افزار مدیریت ساختمان باعث ایجاد هماهنگی در برطرف نمودن نیازهایی که برای مدیریت آپارتمان لازم می باشد از جمله تقسیم و جمع‌آوری هزینه‌های شارژ، تعمیرات دوره‌ای و هماهنگی جلسه‌های دوره‌ای ساختمان می شود. نرم افزار ساختمان همچنین ارائه خدمات فنی، نظافت، تاسیسات و غیره را در خود جای می دهد. از جمله مزایای دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان، ارتقا فرهنگ زندگی در آپارتمان و حفظ آرامش بین ساکنین می باشد.
اپلیکیشن مدیریت آپارتمان هومتیک در حوزه مدیریت شارژ آپارتمان و سایر خدمات مورد نیاز ساختمان‌ها طراحی گردیده که با بررسی نیاز مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری امکانات یک نرم افزار مدیریت آپارتمان را برای مدیران و ساکنین فراهم نماید. با نرم افزار آپارتمان نه تنها مقوله ی مدیریت شارژ ساختمان به خوبی انجام می پذیرد بلکه خدمات دیگری نیز تحت پوشش قرار خواهند گرفت. امروزه اکثر افراد از این موضوع مطلع هستند که مدیر ساختمان و ساکنین مسئولیت ها و وظایفی در قبال یکدیگر دارند که رعایت آن ها الزامیست و رعایت نکردن آن می تواند پیگرد قانونی را بهمراه داشته باشد. ساخت یک حساب کاربری توسط نرم افزار شارژ آپارتمان که مدیر یا مدیرهای ساختمان بتوانند از آن استفاده مفید کنند از سایر کاربردهای آن است. این حساب کاربری راه اندازی شده در نرم افزار شارژ ساختمان امکان ارائه خدماتی مثل صندوق ساختمان، موجودی صندوق، گزارش مالی، هزینه‌ها، درآمدها، فیش هزینه، فیش درآمد، مدیریت مالی، مدیریت قبوض، اطلاع از پرداخت قبوض، انجام تراکنش، پرداخت هزینه‌ها، مدیریت شارژ ساختمان، اطلاع از پرداخت شارژ ماهیانه، تابلو اعلانات، امکانات مربوط به رویداد و مدیریت خدمات را داراست. اگر در ساختمانی نیاز به اعزام مدیری خارج از ساختمان برای اجرای امور نیاز باشد، تنها کافیست با دانلود نرم افزار مدیریت آپارتمان آن را نصب و راه اندازی نمایید تا درخواست شما از این طریق برای هومتیک ثبت گردد. بوسیله نرم افزار مدیریت ساختمان و کیف اعتباری آن می توان پرداخت آنلاین هزینه ها و شارژ ساختمان را با افزایش اعتبار توسط این نرم افزار شارژ ساختمان پرداخت نمود. این اپلیکیشن بر روی سیستم عامل های اندروید وIOS قابل نصب است و تنها نیاز به دانلود نرم افزار آپارتمان و راه اندازی آن برای ارائه خدمات مدیریت می باشد. نرم افزار مدیریت ساختمان اندروید و یا IOS کمک به ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی و اجرای قوانین ساختمان می نماید.
نرم افزار مدیریت آپارتمان اندروید و IOS، راه حل مناسبی است که می تواند علاوه بر مدیریت ساختمان و حل اختلافات بین ساکنین در یک مجتمع، هزینه های جاری را بر اساس متراژ، تعداد افراد ساکن در یک واحد و تعداد پارکینگ، محاسبه و مبلغ شارژ را مشخص و به سادگی فیش صادر نماید. نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک بر طرف سازنده توقعات و سلایق متفاوت ساکنین در یک ساختمان می باشد.


امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک


صندوق ساختمان


تراکنش های مالی صندوق، پرداخت هزینه ها و مطلع نمودن ساکنین از این امور در صندوق ساختمان انجام می شود. بخش صندوق ساختمان در نرم افزار مدیریت آپارتمان هومتیک، محلی برای شفاف سازی مسائل مالی ساختمان و رفع ابهامات ساکنین از طریق گزارش گیری در این زمینه می باشد.


مدیریت شارژ ساختمان


مدیریت شارژ ساختمان که شامل صدور فاکتور، محاسبه شارژ و اطلاع رسانی آن به تمامی ساکنین است با استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک قابل اجرا می باشد و حتی اگر واحدی در پرداخت خود تاخیر داشته باشد، درصدی جریمه شامل حال او خواهد شد. پرداخت شارژ ساختمان‌ به صورت ماهانه الزامی است و استفاده و عدم استفاده از واحد تأثیری بر نحوه پرداخت و یا عدم پرداخت حق شارژ آپارتمان ندارد.


تابلو اعلانات


ثبت رویدادهای ساختمان در یک تاریخ معین، اطلاع رسانی زمان جلسات، نظر سنجی در مورد موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی ها، همگی در قسمت تابلو اعلانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک قابل مشاهده می باشد. بی اطلاع ماندن ساکنین و افراد ساختمان از خبرها و اتفاقات ساختمان با وجود تابلو اعلانات منتفی می گردد.


کیف اعتباری


ساکنین ساختمان با شارژ کیف اعتباری هومتیک می توانند هر نوع هزینه ای مثل شارژ ساختمان را پرداخت نمایند و همچنین در مواقعی که ساکنین در مسافرت های خارجی می باشند این دسترسی را برای مدیر فراهم می نمایند که هزینه های واحد مربوطه را از کیف اعتباری ساکن، نزد هومتیک برداشت نماید.


قوانین ساختمان


در هر ساختمان شرط لازم و اساسی برای ایجاد نظم و آرامش بین ساکنین تعیین مرجعی برای قوانین است که این قوانین باید ساده و قابل اجرا برای تمامی ساکنین باشد و بتواند تنش ها و اختلافات را به حداقل برساند.


مدیریت خدمات


در جوامعی که افراد زمان و انرژی خود را صرف انجام امور روزانه می نمایند، یافتن منابع خدماتی که علاوه بر مقرون به صرفه بودن خدمات، کیفیت بالایی هم داشته باشند دشوار است. خدماتی نظیر خشکشویی، نظافت، تاسیسات، خدمات آب، برق، گاز و غیره را می توان در نرم افزار مدیریت ساختمان جستجو کرد و گام موثری به سمت حفظ منابع مالی و زمان برداشت.


ویژگی های نرم افزارمدیریت ساختمان هومتیک


1- هدف اصلی هومتیک جلب اعتماد مشتریان از طریق امانت ‌داری از اطلاعات ساکنین، پاسخگویی واضح و ایجاد ارتباط موثر با کاربران خود می باشد.
2- اعتماد مشتری‌های هومتیک بزرگترین سرمایه است و همواره در تلاش می باشد تا این سرمایه را با وقت‌شناسی و ارائه خدمت با بالاترین کیفیت افزایش دهد.
3- برای هومتیک آسایش مشتری مد نظر است. این هدف با صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های ساکنین یک ساختمان یا مجتمع محقق خواهد شد.
4- فعالیت عده ای از متخصصان در زمینه استارتاپ، هومتیک را تشکیل داده است که بدنبال دادن اطمینان خاطر به مشتریان جهت ارائه خدمات با کیفیت می باشد.....

نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک | پرداخت شارژ ساختمان | تعیین سهم هر واحد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی