وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز | فرهنگ، بهداشت و سلامت، هنر، تکنولوژی، مد و فشن

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز | فرهنگ، بهداشت و سلامت، هنر، تکنولوژی، مد و فشن

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز، یک وبلاگ آموزشی، فرهنگی و خبری است که به همت جمعی از فعالان جوان در حوزه وبلاگ نویسی در حال فعالیت است. مطالب این وبلاگ همگی تالیفی است و سعی شده است که با بهره گیری از موضوعات به روز و مورد نیاز در جامعه، مطالب مناسبی گردآوری شود.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

زندگی در شهرهای بزرگ، افراد را با تجربه جدیدی از شکل زندگی یعنی آپارتمان نشینی مواجه می نماید. تعداد طبقات ساختمان ها افزایش یافته است و با این افزایش چشمگیر، مشکلات نیز رو به زیاد شدن هستند.
استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک عامل مهم در از بین بردن مشکلات ساختمان ها با کاربری های مختلف می باشد و این امر تنها با پیشرفت تکنولوژی در زمینه مدیریت ساختمان امکان پذیر می باشد. دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان و مدیریت شارژ ساختمان اولین گام برای آشنایی با الزامات مدیریت و همچنین برطرف نمودن مشکلات است. انجام امور مربوط به مدیریت آپارتمان با استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان هوشمند قابل بررسی و اجراست و این امور شامل تقسیم و جمع‌آوری هزینه‌های شارژ، تعمیرات دوره‌ای و هماهنگی جلسه‌های دوره‌ای ساختمان می باشد. نرم افزار ساختمان همچنین ارائه خدمات فنی، نظافت، تاسیسات و غیره را در خود جای می دهد. از جمله مزایای دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان، ارتقا فرهنگ زندگی در آپارتمان و حفظ آرامش بین ساکنین می باشد.
در زمینه مدیریت شارژ آپارتمان و همچنین راه های شناسایی نیازهای ساختمان های مختلف، اپلیکیشن مدیریت آپارتمان هومتیک کارایی لازم را خواهد داشت و این نرم افزار مدیریت آپارتمان، احتیاجات مدیران و ساکنین را در تمام زمینه های مدیریتی و حتی رفع مشکلاتی که طی مدت زمان مدیریت رخ می دهد، فراهم خواهد نمود. نرم افزار آپارتمان علاوه بر کمک به بهبود روند مدیریت شارژ ساختمان، خدمات ویژه ای نیز ارائه می دهد. حق و حقوق متقابل مدیر و ساکنین در یک ساختمان کاملا مشخص می باشد و هر دو طرف وظیفه دارند آن ها را به نحو احسن انجام دهند. یکی از امکانات هومتیک برای آسان نمودن انجام مسئولیت ها، ساخت حساب کاربری برای مدیر یا مدیران در این نرم افزار شارژ آپارتمان می باشد. وقتی حساب کاربری در نرم افزار شارژ ساختمان ایجاد شد، مدیر قادر به انجام خدماتی از قبیل صندوق ساختمان، موجودی صندوق، گزارش مالی، هزینه‌ها، درآمدها، فیش هزینه، فیش درآمد، مدیریت مالی، مدیریت قبوض، اطلاع از پرداخت قبوض، انجام تراکنش، پرداخت هزینه‌ها، مدیریت شارژ ساختمان، اطلاع از پرداخت شارژ ماهیانه، تابلو اعلانات، امکانات مربوط به رویداد و مدیریت خدمات خواهد بود. گاهی لازم است مدیری خارج از ساختمان و افراد ساکن برای آن مجموعه اعزام شود که برای این منظور دانلود نرم افزار مدیریت آپارتمان لازم است تا بتوان از این طریق از مزایای مدیر هومتیکی استفاده نمود. کیف اعتباری از دیگر امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان می باشد که ساکنین می توانند از طریق افزایش اعتبار آن، پرداخت آنلاین در نرم افزار شارژ ساختمان انجام دهند. این اپلیکیشن بر روی سیستم عامل های اندروید وIOS قابل نصب است و تنها نیاز به دانلود نرم افزار آپارتمان و راه اندازی آن برای ارائه خدمات مدیریت می باشد. در واقع نرم افزار مدیریت ساختمان اندروید و IOS نقش بسزایی در اجرای قوانین و به دنبال آن بالا رفتن سطح فرهنگ زندگی در آپارتمان دارد.
نرم افزار مدیریت آپارتمان اندروید و IOS نه تنها هزینه های جاری را بر اساس متراژ، تعداد افراد ساکن در یک واحد و تعداد پارکینگ، محاسبه و مبلغ شارژ را مشخص و به سادگی صدور فیش انجام می دهد بلکه کمک بزرگی در راستای ارتقا فرهنگ آپارتمان نشینی و کاهش اختلافات در ساختمان می باشد. با نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک نیاز تمامی ساکنین با نظرات و سلایق متفاوت برآورده و مشکلات مربوط به ساختمان و ساکنین مرتفع می گردد.


امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک


صندوق ساختمان


تراکنش های مالی صندوق، پرداخت هزینه ها و مطلع نمودن ساکنین از این امور در صندوق ساختمان انجام می شود. در بخش صندوق ساختمان نرم افزار مدیریت آپارتمان هومتیک، امکان گزارش گیری مالی به تفکیک تراکنش ها و اعضا فراهم گردیده است تا تمامی ابهامات برای ساکنین برطرف شود.


مدیریت شارژ ساختمان


صدور فاکتور، محاسبه شارژ و اطلاع رسانی آن به تمامی ساکنین و حتی در نظر گرفتن درصدی جریمه برای دیرکرد در پرداخت ها جزو اقداماتی است که در مجموع مدیریت شارژ ساختمان را تشکیل می دهند و این اتفاق در نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک قابل اجراست. چه شخصی در واحد خود ساکن باشد چه نباشد، تاثیری در پرداخت شارژ ندارد و باید آن را به صورت ماهیانه پرداخت نماید.


تابلو اعلانات


اگر به نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک مراجعه نمایید و نیاز به ثبت رویدادهای ساختمان در یک تاریخ معین، اطلاع رسانی زمان جلسات، نظر سنجی در مورد موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی داشته باشید می توانید از تابلو اعلانات آن استفاده نمایید. با تابلو اعلانات هومتیک تمامی ساکنین از مسائل ساختمان، نتیجه جلسات و تصمیمات ساختمان مطلع می شوند.


کیف اعتباری

 

با شارژ نمودن کیف اعتباری هومتیک، مشکل ساکنینی که در سفر هستند و یا دور از دسترس مدیر ساختمان جهت پرداخت شارژ و هزینه ها، حل می گردد و مدیر می تواند با برداشت مبلغ مورد نظر هزینه ها را پرداخت نماید.


قوانین ساختمان


در تمامی ساختمان ها و مجتمع ها، برای حفظ آرامش و امنیت ساکنین، نیاز به تعریف یکسری قوانین و مقرراتی به شکل دستورالعمل های ساده است که باید از جانب مدیر و جلسه شورای عمومی ساختمان تایید و قابل اجرا باشد.


مدیریت خدمات


در زندگی پرمشغله امروزی که جوامع بشری فرصتی برای انجام یکسری از امور روزانه خود را ندارند، فرصت یافتن مراکز خدماتی که هم از لحاظ هزینه و هم کیفیت مطلوب باشند، غنیمت است. نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک با کیفیت ترین خدمات مختلف از جمله خشکشویی، نظافت، تاسیسات، خدمات آب، برق، گاز و غیره را در ساختمان و منزل شخصی ارائه داده تا قدم بزرگی به سمت صرفه جویی در زمان و انرژی و همچنین افزایش کارایی خدمات باشد.


ویژگی های نرم افزارمدیریت ساختمان هومتیک


1- تنها راه جلب اعتماد مخاطبان هومتیکی از طریق امانت ‌داری از اطلاعات ساکنین، پاسخگویی واضح و ایجاد ارتباط موثر با آنان می باشد.
2- بزرگترین سرمایه هومتیک افزایش روز افزون اعتماد کاربران می باشد و این امر را با وقت‌شناسی و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت برای مخاطبان بدست خواهد آورد.
3- مهم‌ترین موضوع برای هومتیک آسایش مشتری است. این هدف با صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های ساکنین یک ساختمان یا مجتمع محقق خواهد شد.
4- هومتیک جمعی از بهترین متخصص‌های فعال در حوزه استارتاپ‌ها است و به ساکنین این اطمینان را می‌دهد که بهترین خدمات را دریافت می‌کنید..... نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک | پرداخت شارژ ساختمان | تعیین سهم هر واحد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی