وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز | فرهنگ، بهداشت و سلامت، هنر، تکنولوژی، مد و فشن

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز | فرهنگ، بهداشت و سلامت، هنر، تکنولوژی، مد و فشن

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز، یک وبلاگ آموزشی، فرهنگی و خبری است که به همت جمعی از فعالان جوان در حوزه وبلاگ نویسی در حال فعالیت است. مطالب این وبلاگ همگی تالیفی است و سعی شده است که با بهره گیری از موضوعات به روز و مورد نیاز در جامعه، مطالب مناسبی گردآوری شود.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ساکنین با وجود این سیستم مدیریتی عملاً نگران هیچ اتفاق پیش بینی نشده ای نیستند و با آرامش و امنیت در مجتمع زندگی می کنند مدیریت در آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی با توجه به وجود فضاها و هزینه‌های مشترک، حقوق ساکنین و دیگر مواردی که در زندگی آپارتمان نشینی وجود دارد، شرایط خاص خود را دارد و نیاز به این است که از بین ساکنین نماینده ای که صاحب ملک باشد، مسئولیت مدیریت ساختمان مسکونی را برعهده بگیرد و امور ساختمان را در دست بگیرد.

نرم افزار شارژ ساختمان و مدیریت ساختمان

یکی از ویژگی های مدیر ساختمان خوب ایجاد تعامل موثر و مفید با ساکنین اعم از مالکین و مستاجرین در یک ساختمان مسکونی است یعنی یک مدیر ساختمان خوب باید شیوهٔ مناسب کنار آمدن با هر کدام از ساکنین در یک مجتمع مسکونی را پیدا کند و روش مناسبی جهت ایجاد توافقات در زمان ایجاد اختلاف نظر در مورد امور ساختمان ارائه دهد که این کار به آسانی میسر نمی گردد و گاهی اوقات تنها راه چاره روی آوردن به جریمه کردن ساکنینی است که قوانین را زیر پا گذاشته و یا در زمان مقرر انجام نمی دهند. اگر مدیر ساختمان و یا مجتمع های مسکونی بزرگ، گزارش تراکنش های مالی ساختمان و پرداخت قبوض و هزینه های جاری مربوط به تعمیرات، نگهداری و زیباسازی را به صورت ماهانه یا هفتگی به سمع و نظر ساکنین برسانند، همکاری افراد ساکن در ساختمان را همراه خواهد داشت و آن ها را تشویق به برقراری ارتباط مثبت با مدیر می نماید و این گزارش‌ها علاوه بر شفاف ‌سازی، افراد را از نظر ذهنی آماده می‌کند تا همکاری بهتری با مدیر ساختمان داشته باشند. این رویدادها را می توان در نرم افزار مدیریت ساختمان به نمایش گذاشت تا همه در جریان فعالیت‌های انجام‌شده قرار بگیرند. مدیریت کردن هزینه‌های ساختمان، محاسبهٔ شارژ و گزارش‌دهی به اهالی ساختمان کاری زمان‌بر و پرزحمت است که با استفاده از اپلیکیشن‌ها می‌توان تا حد زیاد آن را ساده‌ کرد. برای سهولت در انجام مدیریت ساختمان مسکونی بهترین توصیه دانلود اپلیکیشن مدیریت است.

ویژگی های نرم افزار مدیریت ساختمان

با استفاده از نرم افزار ساختمان، دیگر دغدغه محاسبه هزینه ها و تقسیم شارژ برای هر واحد به حداقل خواهد رسید و اختلافات بین ساکنین کاهش خواهد یافت. علاوه بر این می تواند با مشخص نمودن حساب های مجتمع و ثبت دریافتی ها و پرداختی ها، به مدیریت امور مالی مجتمع مسکونی بپردازد و از بروز نارضایتی هایی که ممکن است ایجاد شود، جلوگیری نماید. ارزش این اپلیکیشن به این است که مدیر ساختمان مسکونی می‌تواند از جایگاهی کاملا حقوقی کارها را پیش ببرد و در همهٔ اختلاف ‌‌نظر‌ها به شکلی قانونی اقدامات لازم را انجام دهد. توصیه می‌شود همهٔ افرادی که در نشست‌های ساختمان حاضر می‌شوند، یک نسخه از این اپلیکیشن مدیریت ساختمان مسکونی را داشته باشند تا آن‌ها نیز از قوانین و مقرارت عمومی حاکم بر ساختمان آگاه باشند. در این اپلیکیشن تمامی قوانین قابل تعریف و بهترین مرجع در دسترس برای مدیر و ساکنین می باشد تا با وظایف و اختیارات خود آشنا شوند و نظم و آرامش در ساختمان برقرار گردد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی