وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز | فرهنگ، بهداشت و سلامت، هنر، تکنولوژی، مد و فشن

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز | فرهنگ، بهداشت و سلامت، هنر، تکنولوژی، مد و فشن

وبلاگ توسعه خبری رهام نیوز، یک وبلاگ آموزشی، فرهنگی و خبری است که به همت جمعی از فعالان جوان در حوزه وبلاگ نویسی در حال فعالیت است. مطالب این وبلاگ همگی تالیفی است و سعی شده است که با بهره گیری از موضوعات به روز و مورد نیاز در جامعه، مطالب مناسبی گردآوری شود.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در هر ساختمان، مدیر یا مدیران اختیاراتی دارند که در ادامه به آن پرداخته می شود:

-مدیر یا مدیران آپارتمان به ترتیبی که مجمع عمومی تصویب می کند می توانند به منظور تأمین هزینه های ضروری و فوری وجوهی به عنوان تنخواه گردان از ساکنین دریافت نموده و در صندوق ساختمان نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک که امکان نمایش موجودی صندوق برای تمامی ساکنین دارد، ذخیره کند.

-دریافت هزینه های لازم از ساکنین برای استفاده، حفظ و نگهداری عادی ساختمان و تأسیسات و تجهیزات مربوط جهت انجام هر چه بهتر وظیفه ی مدیریت ساختمان.

-رسیدگی مقدماتی به اعتراض هر یک از ساکنین در مورد سهمیه یا میزان هزینه مربوط به سهم خود که با توجه به نصب و راه اندازی نرم افزار ساختمان هومتیک این مشکل به حداقل خواهد رسید.

-چنانچه مالک ملک خود را اجاره دهد و یا به دیگری اجازه استفاده از آن را بدهد و استفاده کننده  متعهد به پرداخت هزینه های مشترک باشد ولی از این کار خودداری کند، مدیر آپارتمان می تواند علاوه بر مراجعه به استفاده کننده به مالک اصلی نیز مراجعه نماید و هزینه های مشترک را از مالک مطالبه نماید .

-تعیین سهم هر یک از مالکین (یا استفاده کنندگان از واحدهای آپارتمانی ) به نسبت مساحت قسمت اختصاصی هر ملک، به مجموع مساحت قسمت های اختصاصی تمام ساختمان مثل هزینه آسفالت پشت بام .

-تعیین و وصول مخارجی که ارتباط با مساحت زیربنای قسمت اختصاصی دارد مثل هزینه های مربوط به سرایدار، نگهبان، متصدی آسانسور، مسئول نگهداری تأسیسات، باغبان، تزئینات قسمت های مشترک که لازم است به طور مساوی بین مالکین یا استفاده کنندگان تقسیم گردد. اگر شما عضو نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک هستید، با صندوق آن و این که تمامی هزینه ها با ذکر عنوان بیان می گردد آشنا خواهید بود.

-اقدام قانونی علیه مالک یا استفاده کننده از پرداخت هزینه های مشترک، در صورت خودداری مالک یا استفاده کننده از پرداخت سهم خود از هزینه های مشترک، از طرف مدیر یا مدیران به وسیله اظهارنامه مراتب به آنها اعلام می شود و مبلغ بدهی و صورت ریز آن به وسیله اظهارنامه مطالبه می شود .

تعمیرات ساختمان و اختیارات مدیر ساختمان

اختیارات مدیر ساختمان در مورد ساختمان های قدیمی و فرسوده، در صورتی که به تشخیص سه نفر از کارشناسان رسمی دادگستری عمر مفید ساختمان به پایان رسیده و یا به هر دلیل دیگری ساختمان دچار فرسودگی کلی شده باشد و بیم خطر یا ضرر مالی و جانی برود، مدیر یا مدیران مجموعه به نمایندگی از طرف مالکان می توانند اقدامات لازم در جهت بازسازی و تعمیرات را انجام دهند و هزینه ها را از صندوق ساختمان برداشت یا جزو هزینه های ماهانه از ساکنین دریافت نمایند.

امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک

نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک، راه حل مناسبی است که می تواند علاوه بر مدیریت ساختمان و حل اختلافات بین ساکنین در یک مجتمع، هزینه های جاری را بر اساس متراژ، تعداد افراد ساکن در یک واحد و تعداد پارکینگ، محاسبه و مبلغ شارژ را مشخص و به سادگی فیش صادر نماید. با نرم افزار ساختمان هومتیک نیاز تمامی ساکنین با نظرات و سلایق متفاوت برآورده و مشکلات مربوط به ساختمان و ساکنین مرتفع می گردد.

امکانات نرم افزار ساختمان هومتیک شامل :

  • صندوق ساختمان
  • مدیریت شارژ ساختمان
  • تابلو اعلانات
  • کیف اعتباری
  • قوانین ساختمان

 

  • ۹۸/۱۰/۱۸
  • Arash Tafreshi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی